MODALITATI DE LUCRU

Societati de leasing

Segmentul principal al activitatii noastre este determinat de derularea contractelor cu societatile de leasing. Ridicarea documentelor se face la sediul acestora sau de la autoritatile emitente (dealer, vama etc.). Dupa catalogarea documentelor are loc secretizarea la RAR, legalizarea DVI si declararea la DITL pentru eliberarea vizei si procesului verbal de luare in evidenta. Acordam o atentie speciala acestui document strict necesar departamentului contabil al firmei beneficiare precum si pentru calculul impozitului auto. In toate cazurile de radiere solicitam procesul verbal de scoatere din evidenta.
Toate platile se fac fara perceperea unui anumit cuantum drept avans din partea beneficiarului.
Odata cu finalizarea unui anumit lot de lucrari se intocmeste decontul de cheltuieli si onorarii, de defalcat conform fiecarui autovehicul in parte.

Clienti persoane fizice sau juridice (altele decit societati de leasing)

Avind in vedere faptul ca pt indeplinirea formalitatilor legale pentru satisfacerea solicitarii (import, vinzare, radiere etc.) este necesara o anumita perioada de timp, va rugam sa ne contactati cit mai curind posibil.
Astfel se vor evita inconveniente majore cu ar fi lipsa unor documente strict necesare, pierderea anumitor facilitati legale cu privire la cuantumul taxelor etc.).

Dupa formularea solicitarii, clientul va fi informat asupra costurilor estimative legate de taxele legale si comisionul pentru serviciile noastre. Achitarea contravalorii tuturor acestor servicii se va face la finalizarea lucrarii, pe baza documentelor justificative ce vor fi puse la dispozitia clientului.

© 2007 DAP TOP CONSULTING SRL. Toate drepturile rezervate. Prima PaginaServiciiContact